Dideli meškinai - pristatymas į namus 0


DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kiek laiko trunka pristatymas?

Dažnai klientai praneša, kad prekė buvo pristatyta šiek tiek greičiau negu per 3 savaites, tačiau dažniausiai pristatymas trunka apie 3-5 savaites nuo tada, kai buvo patvirtintas užsakymas.

Ar galiu sekti savo siuntą?

Taip, kiekviena prekė turi savo sekimo kodą, kurio pagalba galite sekti savo siuntą. Tad galėsite atsipalaiduoti, žinodami, kad jūsų prekė yra pakeliui.

Kiek kainuos siuntimas ir pristatymas?

Šiuo metu visoms prekėms taikomas NEMOKAMAS pristatymas.

Ar gali tekti susimokėti papildomus mokesčius gaunant prekę?

Pagal įstatymus mes esame įpareigoti pateikti pilną prekės vertę muitinei, jeigu yra reikalas. Tačiau daugelis mūsų klientų praneša, kad nesusiduria su jokiomis muitinės problemomis. Apgailestaujame, tačiau mes neturime jokios įtakos taikomiems mokesčiams ir negalime pasakyti kokio dydžio jie bus, jeigu bus taikomi, nes šie mokesčiai priklauso nuo pirkimo sumos ir šalies, iš kurios prekė atkeliauja.

Dėl visų kitų klausimų ir paaiškinimų, susijusių su mokėtinais mokesčiais, siūlome susisiekti su muitine, kurioje yra jūsų siunta. Gali būti, kad jums teks susimokėti sąlyginai nedidelį muitą, jeigu jūsų siunta yra užlaikyta muitinėje. Labai prašome susisiekti su mumis info@pirko.lt jeigu tai sukels bet kokių nepatogumų, mes savo ruožtu padėsime kuo galėsime.

Kaip įsigyti prekę ir už ją sumokėti?

Šiuo metu mes priimame visas lietuviškas banko korteles bei bankus per Paysera sistemą taipogi priimame įprastus bankinus pavedimus.

  1. Paspauskite ant prekės patikrinti visas detales.

  2. Jeigu reikia, pasirinkite detales (spalva, dydis ir pan.) ir spauskite „Į Krepšelį“. Šis paspaudimas nuves jus į krepšelį, kur galėsite tęsti apsipirkimą arba pereiti prie apmokėjimo. Norėdami pridėti daugiau prekių, spustelėkite “Tęsti apsipirkimą“, o norėdami atsiskaityti, spustelėkite „Pereiti prie apmokėjimo.“

  3. Pasirinkus „Pereiti prie apmokėjimo“ atsidursite naujame lange, kur būtina užpildyti visus reikiamus laukelius, norint kad prekė jus pasiektų be trikdžių. Spauskite „Tęsti“ ir užpildykite likusius laukelius. Dar kartą spauskite „Tęsti“ ir pasirenkite apmokėjimo būdą. Po pasirinkimo būtina sutikti su mūsų taisyklėmis, pažymėjus tai varnele, spauskite „Užsakyti“.

Ar produktams taikomos garantijos ?

Mes vadovaujamės 30 dienų grąžinimo politika iškart po to, kai gaunate savo prekę. Dėl platesnės informacijos labai prašome perskaityti mūsų „Grąžinimo Politikos“ nuostatas.

Spalva/Dydis/Stilius kurio man reikia yra išparduoti. Kada papildysite asortimentą?

Pirko.lt gauna prekes iš nuolatinių tiekėjų, taigi labai sunku pasakyti, kada asortimentas bus papildytas dydžiais spalvomis ir pan, nes viskas priklauso nuo jų. Kad ir kaip bebūtų, labai prašome susisiekti su mumis ir pasakyti ko konkrečiai ieškote, o mes tuo tarpu antrą kartą patikrinsime sandėlius dėl jūsų ieškomos prekės.

Turiu nuolaidų kodą. Kur jį įvesti?

Jums pasisekė. Kodą galite pritaikyti pirkimo metu.

Ar siūlote nuolaidas pirmą kartą perkančiam?

Mes siūlome užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį ir būti pirmu kuris sužinos apie taikomas nuolaidas bei išpardavimus.

Kaip grąžinti prekę?

Labai apgailestaujame, kad produktas neatitiko jūsų lūkesčių. Galite grąžinti prekę, tačiau prieš tai susisiekite su vienu iš mūsų draugiškų klientų aptarnavimo specialistų, o mes savo ruožtu pasistengsime jums padėti. Nepamirškite, kad visada reikėtų vadovautis mūsų „Grąžinimų politikos“ nuostatomis, taip sužinosite kokios prekės gali būti grąžintos, o kurios negali.

Kaip susisiekti su jumis?

Mūsų klientų aptarnavimo komanda yra visada pasiruošusi atsakyti į klausimus adresu info@pirko.lt, taip pat galite parašyti mums į Facebook paskyrą. Nepamirškite paspausti Like mygtuko Facebooke ir prenumeruoti mūsų naujienlaiškius, kad gautumėte naujausius pasiūlymus ir sužinotumėte apie visus išpardavimus.